fredag 24. oktober 2008

Pedagogikkblogg

Pedagogikkseksjonen er et høykompetent miljø med 30 fagpersoner. Det er profesjonsutdanning, videreutdanning, kurs, oppdrag, forskning med mer. På de siste seksjonsmøtene har vi startet med en runde "nytt og godt eller gæli". Dette har illustrert det mangfold av spennende oppgaver som inngår i seksjonsmedlemmenes arbeid, og har vist behovet for å dele erfaringer og vite om hva vi driver med. Jeg tror at det å blogge kan være nyttig både som info, kommunikasjon og erfaringdeling. Det erstatter ikke (slik jeg ser det) den kommunikasjon vi er i møtene, men det supplerer. Som seksjonsleder vil jeg oppfordre medlemmene til å blogge med utgangspunkt i det en sjøl holder på med eller kommentere andre. Takk til Rolf så langt for initiativ og oppfølging.

1 kommentar:

Rolf K. Baltzersen sa...

Hei Kjell-Arne. Bra at du kommer med en slik oppfordring som leder. Jeg kunne godt tenke meg at vi også legger ut møteplan og møtereferat i bloggen. Jeg tror dessuten det kunne vært spennende om alle skriver en kort presentasjon av seg selv i bloggen. Hva synes du om det?